Digital Post skal have ny platform og holder derfor lukket fra fredag d. 26. november til og med mandag d. 29. november. I de fire dage vil du ikke kunne sende eller modtage Digital Post.
Lukningen betyder desuden, at du i perioden ikke vil kunne benytte Digital Pladsanvisning. Har du brug for at skrive op til institution, accept af tilbud, udmeldelse af institution, indmeldelse i SFO og ansøgning om økonomisk friplads, bedes du vente med dette indtil den 30. november, hvor platformen forventes at være oppe og køre igen.
Indskrivning til skolestart er ikke påvirket.
Den midlertidige lukning af Digital Post skyldes, at det offentlige overtager al myndighedspost fra E-boks. Fremover vil borgere og virksomheder kunne tilgå deres Digitale Post på borger.dk, virk.dk, en ny Digital Post-app og apps fra hhv. E-boks og Mit.dk.
Digital Post kan benyttes på sædvanlig vis fra tirsdag den 30. november.
Alle borgere får direkte besked om den midlertidige lukning i deres e-boks.
Hvad er Digital Post?
Digital Post er de offentlige myndigheders fælles it-løsning, der gør det muligt at kommunikere sikkert med borgere, virksomheder og andre myndigheder.
Du kan læse mere om den nye Digitale Post på linket her.