BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du i en hverdag med forskelligartede opgaver og en stor kontaktflade? Så kan du være lige den administrative medarbejder, som vi søger på Hundested Plejecenter.
Administrationen på Hundested Plejecenter varetager en bred vifte af opgaver indenfor administration og økonomi. Disse opgaver udføres i tæt samarbejde med ledelsen og dine to kontorkollegaer.
Hvem er viDu bliver en del af et levende hus med fokus på det gode liv for vores beboere, et godt arbejdsmiljø med højt til loftet og med mange initiativrige og omsorgsfulde medarbejdere. Hundested Plejecenter består af tre områder med forskellige specialer og har flere medarbejdere, som går på tværs af huset.
Dine primære arbejdsopgaver- Økonomiopgaver, regnskab, budgetlægning - og opfølgning
- Administration og styring af puljer og projekter
- Formidling af information til ledelsen og MED-udvalg
- Bogføring
- Lønberegning og administration af lønforhandling
- Ansvar for registrering af borgere på midlertidige pladser
- Registrering af data samt udarbejdelse af statistik
- Øvrige administrative opgaver som løses i samarbejde med din kolleger.
- Frihed under ansvar
- Fleksibilitet og indflydelse på planlægning af egne arbejdsopgaver
- Et spændende job med mulighed for at sætte dit eget præg
- Netværk med økonomimedarbejderne på de øvrige plejecentre i Halsnæs kommune
- Oplæring med nuværende økonomimedarbejder og kolleger
- At blive en del af en arbejdsplads med god trivsel og fokus på godt arbejdsmiljø.
- Du er uddannet indenfor økonomi eller har erfaring med økonomi
- Du har en god tal- og dataforståelse, som du kan anvende analytisk og omsætte til styringsmæssige initiativer
- Du kan arbejde selvstændigt, systematisk og har et godt overblik
- Du er fleksibel og samarbejdsorienteret
- Du prioriterer og understøtter det gode arbejdsmiljø
- Du har gode IT-evner
- Du tager dit gode humør med på arbejde.
Hvis du har erfaring indenfor offentlig administration og med KMD Opus, Excel, Nexus og SBSYS vil det være en fordel, men ikke et krav.
Interesseret?Er du blevet nysgerrig, eller har du lyst til at få mere information om stillingen, så ring endelig til Plejecenterleder Mette Sofie Haulrich på tlf. 30 22 66 26. Du er også velkommen til en rundvisning og en kop kaffe.
Løn og ansættelsesvilkårStillingen er på 37 timer eller efter aftale.
Aflønning sker i henhold til gældende overenskomster og principper for Ny Løn.
Om processenStillingen tiltrædes den 1. oktober.
Ansøgningsfristen er den 9. august. Vi glæder os til at høre fra dig.
Om Halsnæs KommuneHalsnæs er en levende kommune med stærke lokale identiteter og med hovedstaden inden for rækkevidde. Her lever vi tæt på natur, hav og fjord, som giver mulighed for aktive oplevelser for borgere, besøgende og ansatte.
Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i bevægelse. Vores tre værdier: redelighed, mulighed og helhed er vores fundament. I Halsnæs Kommune får du cirka 3.000 kollegaer fordelt over hele kommunen. Vi har en ambition om, at Halsnæs Kommune skal være et sted, du gerne vil arbejde – uanset hvilken faglighed, du kommer med. Vi sætter barren højt og gør os hver dag umage med at skabe de bedste forudsætninger for, at medarbejderne trives og leverer service og velfærd af høj kvalitet.
Du kan læse mere om Halsnæs Kommune på vores hjemmeside eller på vores LinkedIn-profil.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Halsnæs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Halsnæs Kommune, Søndergade, 81A, 3390 Hundested
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6075670